Kissing you goodbye

23 augustus 2017 - Riga, Letland

Na een emotionele ochtend ben ik een beetje aan het bijkomen onder het genot van een kopje thee en een lekkere kipsalade. Ik bevind mij op dit moment op het vliegveld van de Letse hoofdstad Riga. Hier moet ik vijf uurtjes wachten op mijn vlucht naar Moskou. Komt eigenlijk wel goed uit, want nu kan ik mijn kleine stedentripje naar de Russische hoofdstad een beetje voorbereiden. En ik kan deze verloren uurtjes natuurlijk ook goed gebruiken om jullie even bij te kletsen! Vanochtend ben ik dan eindelijk begonnen aan mijn grote avontuur. Maar natuurlijk niet na heel lang geknuffeld te hebben met lieve familie en vriendinnen. Dat was een klein besef-momentje; ik heb zoveel lieve mensen om mij heen! Jullie zijn toppers :)

Om 18:15 lokale Letse tijd (17:15 in Nederland) ga ik mijn reis vervolgen. Morgen overdag zal ik Moskou gaan verkennen om vervolgens tegen middernacht dan écht aan boord van de Trans-Mogolië Express te gaan!

Liefs Juul

1. Mams:
    23 augustus 2017
    Lieve Juul, wat zullen we je gaan missen. Maar daar tegenover het besef van wat een stoere en dappere dochter we hebben ♡ Pas heel goed op jezelf en doe geen dingen die ik ook niet zou doen ;-) Hou van je! Xx
  2. Julia:
    Lief mam! Ik hou van je! Dikke kus
  3. Lara:
    We missen je nu al Juul, hou van jou! ❤️
  4. Nancy:
    23 augustus 2017
    Je bent een topper JULIA!!!! Heel veel plezier en pas goed op je zelf.
  5. Monique van de Beek:
    23 augustus 2017
    Lieve Julia, heel veel plezier en ik ga je zeker volgen. Zal je missen bij de hebberd en geniet ervan groetjes Monique (hema)
  6. Herma Schaap:
    23 augustus 2017
    Jeetje Julia wat een mooi avontuur zeg, heel veel plezier en ik ga je zeker volgen liefs Herma Schaap
  7. Papa:
    Hee Puul,

Ja, zag je mailtje. Heb je reisdocumentatie doorgestuurd naar opa. Kan ie meelezen en kijken waar je bent. Was ff slikken vanmorgen. Toch iets verder en langer weg dan naar Harskamp of het Uddelemeer. Gaat allemaal goed komen. Heel veel plezier en geniet ervan. Voor je het weet is het halfjaar voorbij en zit je weer in de Barneveldse sleur. ( Ook leuk overigens )
  8. Rieneke van de Kamp:
    Een super tijd Julia !! Geniet ervan !!Groetjes
  9. Angelique:
    23 augustus 2017
    Succes Julia en vooral heel veel plezier !
  10. Oma Bien en Opa Dirk:
    23 augustus 2017
    Hoi lieve studente, dit is wat je wou en nu komt je grote wens uit! ik ben erg blij voor je dat "your wishes come true¨ Veel plezier en tot ziens, want voor je het weet sta je weer op Schiphol (en dan zijn er vreugdetranen) Good luck, Opa Dirk
  11. Michel van Zomeren:
    23 augustus 2017
    Ik wens je heel veel plezier op je mooie reis! Geniet er enorm van zou ik zeggen! Waar ik nog wel benieuwd naar ben is of je alleen reist of dat er iemand(vriendje ofzo) mee is!? Enjoy! Groeten Michel(klant Hebberd)
  12. Julia:
    23 augustus 2017
    Wat een leuke reacties allemaal, heel erg bedankt! En Michel, ik reis helemaal alleen :)
  13. Aniek:
    Je bent zelf een topper! Geniet ervan lieverd!! See you soon! ❤️❤️❤️❤️❤️
  14. Mária:
    23 augustus 2017
    Julia heel veel plezier tijdens je avontuurlijk reis en natuurlijk ook in China!
  15. Son:
    Heey juul!
    Ik ga je volgen, leuk! zo stoer en dapper van jou; blijven bloggen he? Ik ben nu al fan!

Heel veel plezier kanjer; dikke zoen uit chicken-city!
  16. Alwine:
    Geweldig Julia, super spannend. Heel veel plezier
  17. Jeannette & Wilco:
    23 augustus 2017
    Hoi Julia, we gaan je volgen. Heel veel plezier en pas goed op jezelf
  18. Ineke Tieman:
    24 augustus 2017
    Hoi Julia, heel veel plezier en succes in deze geweldige reis.
  19. Kees Hilhorst:
    24 augustus 2017
    Heel veel succes en plezier daar Julia !
    Wat zal het stil zijn in Tokcity zonder jou de komende tijd ...
  20. Mieke:
    Hey Stoere meid,
    Goede reis en heel veel plezier. Wij zullen je moeder wel een extra knuffel geven zolang je weg bent. Liefs Mieke
  21. Marijke:
    Ha Julia,
    Heeeel stoer van je, wat een geweldig avontuur!
    Leuk om mee te "reizen" en te horen hoe het je vergaat.
    Heel veel plezier
  22. Susan:
    24 augustus 2017
    Heel veel plezier en geniet van elk moment!
    Liefs, Susan
  23. Aafke:
    25 augustus 2017
    Heeeey,,

Heeel veel succes en plezier!!
    Ga er van genieten :)
    X Aafke
  24. Oma Bien en Opa Dirk:
    25 augustus 2017
    hoi lieve Juul, ik neem aan dat je nu in de trein zit onderweg naar Ulan Bataar. Goede reis en geniet van de prachtige vergezichten als ik juist ben geinformeerd) xxxoop
  25. Oma Janny:
    26 augustus 2017
    Hallo topper alles goed .geniet je van de trein reis .op naar Mongolië trots op je xxxoma
  26. Oma Bien en Opa Dirk:
    31 augustus 2017
    Lieve lieve Juul
    Ik zie dat je ulaaanbaatar al bijna gaat verlaten ben benieuwd naar je bevindingen daar nu nog twee dagen treinen en op naar Peking hoop gauw weer wat van je te horen goede reis kusjes uit zaandam