China girl (Ja deze is speciaal voor jou, pap)

30 juni 2017 - Barneveld, Nederland

Nín hǎo!

Woehoe, mijn eerste blog! En dat op de eerste dag van mijn (best wel verdiende) zomervakantie. Ik mag dan wel pas over iets minder dan twee maanden vertrekken, maar ik wil jullie nu al graag op de hoogte houden van al mijn voorbereidingen voordat ik voor ongeveer een half jaar verkas naar de Chinese hoofdstad. Ook speciaal voor de oma's en opa, kunnen zij alvast even wennen aan iets nieuws op internet ;) Nu er geen energie meer in studeren gestoken hoeft te worden, kan ik me volledig focussen op alles wat met mijn reis te maken heeft. Ik kan ook gewoon niet wachten! Helaas zijn Chinezen niet de makkelijksten, dus zal ik regelmatig mijn frustraties eens even lekker uiten.

Nu valt er nog niet zoveel te zien, maar zodra ik vertrokken ben kunnen jullie precies zien in welk deel van de wereld ik mij bevind. Meld je vooral aan voor de mailinglijst als je elke keer op de hoogte gehouden wilt worden van mijn avonturen. Want hoe meer zielen, hoe meer vreugd natuurlijk!

Kusjes Juul

1. Papa:
    30 juni 2017
    Kon je geen stage lopen in Harskamp?
  2. Anouk:
    30 juni 2017
    Ja leuk!!! Ik wil aaaallles horen en zien
  3. Julia:
    30 juni 2017
    Ik dacht dat de vlag juist uitging, pap ;)
  4. Oma Bien en Opa Dirk:
    30 juni 2017
    Leuk juul wil alles weten
  5. Ineke Tieman:
    30 juni 2017
    Heel veel plezier daar in China. Ja, de Harskamp was wat dichterbij geweest. Die vader van jou is gewoon jaloers.
  6. Oma Bien en Opa Dirk:
    30 juni 2017
    hoi lieve Juul, veel plezier (en Studiezin) maar het grootste avontuur is de reis en verblijf natuurlijk. Maar vooral TAKE CARE! xxx oop
  7. Ineke Tieman:
    30 juni 2017
    Ik hoop dat je veel plezier hebt daar in China.
  8. Nancy:
    30 juni 2017
    Heel veel plezier.....het is een mooi land!!!!!
  9. Mike:
    Heel veel succes Juul!
    X
  10. Angela van Beek:
    30 juni 2017
    Aangezien wij elkaar gewoon een jaar lang moeten missen en zelfs een poosje met 12 uur tijdsverschil leven moet ik je natuurlijk non stop volgen. Maar even voor de duidelijkheid, dit vervangt onze Skype dates natuurlijk niet. Dikke kus.
  11. Aniek:
    30 juni 2017
    Ik vind het leuk dat je al een woordje chinees spreekt haha ❤️
  12. Mams:
    Mijn "Little China Girl" vliegt uit :-(
  13. Marjan van de Poppe:
    30 juni 2017
    Stoer en heel gaaf Julia!! Ga lekker genieten. Ik blijf wel op de hoogte via je vader! Wilde je op deze wijze even een hartelijke groet doen! Groetjes Marjan van de Poppe.
  14. Mária:
    30 juni 2017
    Heel veel plezier en succes met de voorbereidingen. Het wordt zeker weten een super mooie ervaring!
  15. Alwine:
    1 juli 2017
    Leuk Julia, succes met alle voorbereidingen!
  16. Esmee:
    1 juli 2017
    Veel succes met de voorbereidingen lieverd!! Ik wil zeker alles weten van de reis! :D xxxx
  17. Gillian:
    Dit gaat een geweldige ervaring worden Julia! Ga er heel erg van genieten. X
  18. Angelique:
    Hoi Julia, ik ga je heel graag volgen . Heel veel plezier daar
  19. Wim:
    1 juli 2017
    Veel succes met de voorbereidingen van deze geweldige ervaring.
    Ik volg je graag.
  20. Julia:
    19 juli 2017
    Bedankt voor al jullie leuke reacties! :)